13 idei ca să te bucuri mai mult de o cursă de alergare

Sezonul alergărilor s-a deschis şi prinde viteză! În toată ţara se organizează o mulţime de curse, pe distanţe şi trasee variate, cu provocări gata să te scoată din zona de confort. La ele se adună şi competiţiile din afară, care sunt o ocazie grozavă de a combina vacanţa cu alergatul.

13 idei ca sa te bucuri mai mult de cursele de alergareNu ştiu voi cum sunteţi, însă pentru mine participarea la o cursă de alergare e un motiv de entuziasm, bucurie şi, bineînţeles, emoţii. Sunt destul de rezervată înainte de start – ba chiar serioasă -, dar apoi mă relaxez şi savurez (aproape) fiecare kilometru. Şi mai ales endorfinele de la final. Aleg să particip la curse oficiale tocmai pentru atmosferă, pentru a mă bucura alături de alţii de mişcare şi pentru a fi mai motivată să alerg cât pot de bine. Obiectivul meu principal e să termin cursa sănătoasă, fără accidentări, dar nu mă supăr dacă scot şi un timp bun 😛

Aşadar, dacă şi tu participi la curse nu (doar) pentru PB-uri sau performanţă, ci mai ales pentru valurile de plăcere, uite câteva idei ca să apreciezi mai mult evenimentele oficiale de alergare şi să te bucuri de ce se întâmplă acolo. Poţi să:

  1. Te costumezi funny (vei fi fotografiat ca o vedetă, plus că te găseşti mai uşor în poze)
  2. Alergi şi strângi fonduri pentru o cauză socială cu care rezonezi (eu recomand Şcoala de Valori, desigur ;))
  3. Susţii un prieten/coleg care participă pentru prima dată la o cursă de distanţa X şi alergi împreună cu el
  4. Îţi oferi serviciile ca pacemaker, dacă ai ceva experienţă
  5. Alergi cu o gaşcă de prieteni sau colegi
  6. Faci un video pe parcurs, în care povesteşti cum te simţi sau cum ţi se pare oraşul
  7. Uiţi de cronometre sau alte gadgeturi şi nu te concentrezi pe rezultat, ci pe alergarea propriu-zisă, pe fiecare pas pe care-l faci (ai totuşi grijă la limta de timp :D)
  8. Îţi mobilizezi prietenii şi familia să te susţină şi să-ţi facă galerie pe parcursul traseului
  9. Participi pentru prima dată la o anumită cursă sau o distanţă pe care n-ai mai parcurs-o
  10. Alergi singur, fără muzică; înveţi să te bucuri de compania ta şi să convieţuieşti cu “demonii” proprii
  11. Faci un selfie-jurnal al cursei (multe fotografii cu tine la diferiţi kilometri)
  12. Alegi haine şi accesorii colorate, în care te simţi confortabil şi care te fac să te simţi bine în pielea ta
  13. Te transformi într-o “galerie mobilă” şi îi încurajezi pe ceilalţi participanţi în timp ce alergi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *