Yummy în Zurich: Babu’s Bakery & Coffeehouse

cooking done with
care is an act of
love.

(Craig Claiborne, via babus.ch)

Pașii prin Zurich m-au purtat la Babu‘s, o cafenea cozy descoperită pe Spotted By Locals. Mica terasă din fața localului era plină când am trecut prima dată pe acolo, pe Lowenstrasse nr. 1, iar atmosfera vibrantă, pozitivă, mi-a făcut cu ochiul. Mi-am bucurat dimineața cu un ceai și un melc cu ierburi aromate, având în față străduța calmă la acea oră.

Am tras cu ochiul la celelalte mese și am văzut niște mic-dejunuri apetisante, un fel de mini-platouri cu bunătăți de toate felurile: unt, gem, cozonac, iaurt, fructe etc. Ce mai, ingredientul perfect ca să-ți începi ziua cu energie! Babu’s-ZurichA doua vizită a fost pe la prânz, când m-am mirat să văd locul aproape pustiu, deși m-aș fi așteptat să regăsesc aceeași ambianță energică. Mi-am dat apoi seama că era destul de devreme pentru masa de prânz după ora locală (în vacanțele de până acum m-am ghidat mai mult după fusul orar al României, fiind diferență de doar 1-2 ore), așa că am intrat în cafenea și am profitat pentru a scrie câteva idei despre vacanță, cu gândul de a le împărtăși cu voi pe blog. Am avut și inspirație: în jur erau și oameni cu laptopuri, veniți să bea o cafea și să îmbine utilul cu plăcutul sau, poate, plăcutul cu plăcutul. Mi-a părut rău că n-aveam laptopul cu mine, aș fi fost maxim de productivă 🙂

ceai-Babu’s-Bakery-Coffeehouse-Zurich Babus-Zurich interior-Babu’s-Bakery-Coffeehouse-Zurich

Interiorul este dominat de lemn și poate de aici și senzația de relaxare, de confort. Câteva plăntuțe aninate de tavan îndulcesc atmosfera, însă cred că n-ar fi stricat să fie mai multe accente vegetale prin cafenea.

Pe lângă clasicul ceai, am ales un fel de mâncare genial de gustos, deși deloc tradițional: couscous cu chiftele din carne de pui, rucola, roșii, castraveți, iaurt și un dressing dulce-acrișor. Savuros, consistent, prânzul mi-a lăsat un gust plăcut nu doar în gură, ci și în suflet. Ar fi tare bine dacă aș reuși să mă bucur la fel de fiecare masă: în tihnă, cu mai puțină tehnologie și mai multă atenție.

cus-cus-Babu’s-Zurich

Babu’s-Bakery-Coffeehouse

2 thoughts on “Yummy în Zurich: Babu’s Bakery & Coffeehouse

1. mada

Ce frumos! As vrea și eu sa ajung acolo în vacanta ( de fapt, cred ca as vrea sa rămân acolo de tot :)). Poate la anul pun orașul acesta pe lista. Ne poți da niște detalii despre cazare și preturi la mâncare?

1. Andra :) Post author

Am stat la Swiss Star Aussersihl – Swiss Star e o rețea de apartamente din Zurich. Detalii: https://swiss-star.com/?lang=en (eu am făcut rezervarea pe booking.com) Prețul e mărișor, dar mi s-a părut mai convenabil față de alte hoteluri. Oricum, apartamentul în care am stat a fost foarte curat, iar bucătăria, bine utilată, poți să gătești fără probleme, au inclusiv cuptor cu microunde. Locația, la fel, super-ok.
      Mi-a plăcut că au sistem self-check in: nu există recepție, la intrare e o cutie de unde iei cheia introducând un cod și tot acolo o lași când faci check out-ul.
      Dacă nu ești foarte pretențioasă, sigur găsești cazare la un hostel și la un cost mai mic 🙂

Poți să faci cumpărături la supermarketurile Coop și Migros, uite câteva prețuri: http://www.priceoftravel.com/82/switzerland/zurich-prices

Sper să ajungi și să-ți placă! 🙂