„Nu mâncaţi ce vedeţi în reclamele TV”

Recomandările alimentare formulate de Michael Pollan sunt simpatice, scurte şi uşor de reţinut. În acelaşi registru, o sugestie care pe mine, cel puţin, m-a pus pe gânduri:

Nu mâncaţi produse cărora li se face reclamă la TV.

Avertizarea se referă la brandurile care îşi promovează produsele prin intermediul publicităţii televizate, deoarece aproximativ 80% din acestea sunt extraprocesate. Cei care produc mâncare „adevărată” nu îşi permit financiar să cumpere spaţiu de publicitate la tv, deoarece are încă un preţ ridicat. Mai sunt şi excepţii, dar foarte rare.

Ce părere aveţi? E o recomandare bună?

—–-

Dacă ţi-a plăcut acest articol şi crezi că poate fi util şi altora, dă un like & share pe Facebook 😉

—–

13 thoughts on “„Nu mâncaţi ce vedeţi în reclamele TV”

    1. Andra :)

      Nu neapărat, ideea e să alegi variante mai bune/mai sănătoase pentru ele 🙂
      Uneori şi adulţilor le e cam greu să decidă ce e bine şi ce nu… Însă, într-adevăr, există nişte principii minime care ar trebui ştiute de copii.

      Reply
    1. Andra :)

      Măcar să le reducem dacă să le eliminăm e mai greu, şi tot avem de câştigat. Bine, eu cred că treptat se poate renunţa de tot la cele procesate, că doar orice învăţ are şi dezvăţ 😀 Iar alternative există, doar că uneori suntem noi prea comozi.

      Reply
    1. Andra :)

      Cred că sunt o grămadă de exemple de branduri care se promovează intens la tv ca fiind sănătoase – e un nou trend, se pare -, dar dacă citeşti mai atent ingredientele…

      Reply
  1. Mira

    De multă vreme se ştie doar că brandurile care îşi permit publicitate TV nu au cele mai sănătoase produse. Eu cred că, până la urmă, ţine de dorinţa, dar şi de buzunarul fiecăruia. Şi apoi nici nu mai trebuie acum să cumperi spaţiile alea TV extrem de scumpe, când lumea e de fapt online. 🙂 Aşa că, îşi pot promova produsele mult mai simplu şi mai ieftin.

    Reply
    1. Andra :)

      Se pare că publicitatea TV are încă un anume statut şi, din câte ştiu, e destul de scumpă. Ţine poate şi de ambiţia brandurilor de a fi prezente pe toate canalele media 😀

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *